Backpacken Down Under - Reisverslagen van Yvet Scholtens - WaarBenJij.nu Backpacken Down Under - Reisverslagen van Yvet Scholtens - WaarBenJij.nu
Backpacken Down Under

Hoi lieve mensen,

De komende maanden ben ik aan het Backpacken in Australië, Nieuw Zeeland en Indonesië. Middels deze blog kunnen jullie aan de andere kant van de wereld ook een beetje meegenieten van mijn reis!

Liefs Yvet

Recente Reisverslagen:

18 Oktober 2016

First weeks Down Under
Yvet

Hoi allemaal, De komende maanden zal ik doorbrengen in Australië, Nieuw Zeeland en Indonesië. Middels deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn reis, zodat jullie aan de andere kant van de wereld ook een beetje kunnen meegenieten! Liefs Yvet

Actief sinds 16 Okt. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 966

Voorgaande reizen:

16 September 2016 - 04 April 2017

Backpacken Down Under

Landen bezocht: